piątek, 28 czerwca 2013

II rocznica bloga, ogłoszenia, konkurs



I. Dokładnie jutro - 29 czerwca mój blog będzie obchodził swoje drugie urodziny ;) Jestem bardzo szczęśliwa, że tak długo wytrwałam, choć nie zawsze miałam czas na napisanie recenzji czy na czytanie i zaniedbywałam czytelników, przepraszam!

II. Z tej okazji przygotowałam dla was konkurs!

Nagrody:
Oczywiście tradycyjnie zasady:
1. A by wziąć udział w konkursie, trzeba być obserwatorem bloga.
2. Wystarczy wyrazić chęć uczestnictwa w konkursie w komentarzu pod tym postem, wybrać jedną z czterech książek i napisać dlaczego akurat tą.
3. Trzeba oczywiście zostawić e-mail;)
4. Udział w konkursie mogą wziąć osoby tylko z Polski.
5. Konkurs trwa od 28 czerwca do 13 lipca.
6. Zwycięzcy zostaną wyłonieni drogą losowania.
7. Będę wdzięczna za umieszczenie informacji o konkursie na swoich blogach ;D
Życzę szczęścia!

III. Rozpoczęły się wakacje, dlatego już jutro wyjeżdżam, tym razem do Hiszpanii, nie będzie mnie dwa tygodnie, ustawię posty, mam nadzieję, że się dodadzą. ;)
A i udanych wakacji wszystkim!

11 komentarzy:

  1. Gratuluję i rocznicy i wakacji! Hiszpanii zazdroszczę :)

    Zgłaszam się po "Wybranych" bo to zdecydowanie moje klimaty, naczytałam się pozytywnych recenzji i chociaż mam już dwudziestkę na karku to nie potrafię sobie odmówić takich nastolatkowych historii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy :)
    Zgłaszam się po "Wybranych" ponieważ ta książka najbardziej odpowiada moim gustom czytelniczym.
    Mój meil: blairowax3@hotmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje iżyczenia dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy :) wpocznij, pozwiedzaj i przywieź trochę słonka do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy!:)
    Zgłaszam się po książkę "Może dzisiaj nikogo nie zabiję".
    Dlaczego ona? Bo bardzo chcę się dowiedzieć co kryje się w powieści o takim tytule ;)
    Pozdrawiam,
    blog obserwuję jako: kwiatusia
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki :)

    Zgłaszam się po "Wybranych" ,ponieważ ta książka najbardziej odpowiada moim gustom czytelniczym ,a także naczytałam się wiele pozytywnych recenzji na jej temat.

    e-mail : paula120@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy!
    mail: shadowhunter996@gmail.com
    Zgłaszam się po książkę "Wybrani".
    Dlaczego akurat tę książkę chciałabym przygarnąć? Po pierwsze, wpasowuje się w mój gust czytelniczy. Po drugie, intryguje mnie dziewczyna na okładce i z chęcią dowiedziałbym się dlaczego wygląda jak wygląda. A po trzecie, czytałam o niej wiele dobrego, a i opis jest ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ucieszona, ucieszona!
    Chętna do wzięcia udziału!
    Po czym patrzę na datę - do 13.07, który dziś jest 16.07.
    Kurczę ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie mam szczęścia w takich losowaniach, ale spróbuję
    Zgłaszam się po "Wybranych". Dlaczego? Bo uwielbiam fantastykę. Od czasów odkrycia u mnie choroby, czytam ją cały czas, bo pozwala mi się przenieść do innego, lepszego świata
    Obserwuję od dawna jako Marta D i Kobra
    malamutka94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń