poniedziałek, 15 lipca 2013

MUST HAVE: czerwiec, lipiec

1. Nie wiem czemu, ale lubię ten rodzaj fantastyki. Gdy nadarzy się okazja z chęcią przeczytam;)















2. Uwielbiam takie książki, kocham twórczość Maggie Stiefvater, długo czekałam na polskie wydanie tej książki.  Zdecydowanie mój największy MUST HAVE z czerwca;)














3. Mam "Magiczną gondole", więc tą część też muszę mieć! ;D














4. "Dotykiem Julii" byłam zachwycona, już nie mogę się doczekać, kiedy sięgnę po kontynuację!













5. Ostatnio dawno nie czytałam obyczajówek i postanawiam we wakacje to nadrobić, a akurat ta mnie zainteresowała. Z pewnością będę jej wyglądać :)














 6. Nie wiem czemu ale ta książka bardzo mnie ciekawi, z pewnością wybiorę się też do kina, w końcu wakacje i więcej wolnego czasu;)
7. Mam "Spętanych przez bogów", tą cześć zatem obowiązkowo muszę posiadać, ale wcześniej jeszcze trzeba nadrobić drugą część - "Wędrówka przez sen", w końcu uwielbiam Grecję i greckie mity!





A jaka jest wasza lista nowości, które musicie mieć? A może już coś czytaliście? ;)

8 komentarzy:

  1. Czekam na jakąś nową recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście będzie, tylko wczoraj wróciłam z wakacji i nie miałam czasu jeszcze napisać;)

      Usuń
    2. aha no to czekam a wakacje udane?

      Usuń
  2. Pierwsze trzy to też moje must have :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szklany tron polecam gorąco! Jestem właśnie po jego lekturze :) Na Króla kruków sama czekam *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdą z tych książek bym chciała przeczytać, "Sekret Julii" muszę zdobyć jak najszybciej...

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń