poniedziałek, 23 września 2013

Zaległe stosy wakacyjne: Part I

Witajcie, niestety już po wakacjach, zaczęła się szkoła, a co z tym idzie kompletny brak czasu wolnego... Co tu dużo mówić, rozleniwiłam się przez te wakacje: spotkania ze znajomymi, wyjazdy, imprezy, zero czytania, zero pisania recenzji :P No nic, najwyższa pora zabrać się za zaległości (ponad 55 książek w kolejce!). Dzisiaj przedstawiam egzemplarze recenzencie, które muszą zostać przeczytanie w pierwszej kolejności :D

Od góry:
Dary Anioła - od wyd. Mag
Alicja w krainie zombi - od Miry
GONE - od Jaguara
Córki Księżyca - j.w

Sny - wyd. NovaeRes
Bransoletka - Literackie
Wilk, Wilczyca - Wab
Syrena - Dolnośląskie
Klątwa tygrysa - Otwarte

29 komentarzy:

  1. Życzę przyjemnej lektury i grzecznie czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne lektury. Ze stosu czytałem tylko "GONE" (właściwie przeczytałem całą serię w te wakacje) i bardzo serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przyjaciółka mi polecała i pomyślałam: "czemu nie?" :D

      Usuń
    2. Zgadzam się, Gone jest cudowne! ;)

      Usuń
  3. Miasto kości w końcu mam za sobą. Cudowna książka. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ależ ja ci zazdroszczę Darów Anioła! Życzę miłej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne pozycje! Życzę Ci miłej lektury i gorąco pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. :(
    :(
    I jeszcze raz :(
    Ja chcę Dary Anioła w tej wersji okładkowej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Same perełki ;) Życzę miłego czytania.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stosy!! Przyjemnej lektury życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 55 książek w kolejce Wow to chyba jakiś rekord.

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam dary anioła w nowych okładkach:)
    czekam na 4 i 5 część w nowych okładkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też czekam, pierwsze trzy mam w nowych i starych :))

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Darów Anioła! :) I Alicji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się w koncu zabrać za "miasto kości" :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Alicji w krainie zombie i oczywiście nowego wydania darów anioła :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam nigdy żadnej z tych książek, ale chyba pora zacząć :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czytałam tych książek,ale muszę poszukać Darów Anioła, bo podobno fajne książki ;)
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  17. nie czytałam jeszcze żadnej, ale zabieram się za czytanie "Dary anioła" :)
    może obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że Cię tak długo nie było.. Już się zaczynałam martwić ;*
    :))

    Mam prośbę: lajkniesz fanpage'a mojego bloga na fb? Wpisz w wyszukiwarkę fb "ANNFFASHION" :))

    Buziaki,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudeńka, chciałabym mieć szczególnie panią Clare :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczności :) życzę cudnych wrażeń w czasie lektury :)

    OdpowiedzUsuń