sobota, 24 grudnia 2011

Wesołych Świąt...

Święta, święta już nadeszły
i życzenia się rozeszły.
Co najlepsze niech nie minie
szczęście, zdrowie niechaj płynie.
To życzenia z serc składane
na Rok Nowy przesyłane.


Mikołaja bogatego,
śniegu bielutkiego,
choinki pachnącej
i gwiazdki błyszczącej.
Minimum stresu,
maksimum miłości
i tyle radości
ile karp ma ości!


 
Zaczęłam dzień (z) dziewczynami z Hex Hall
W drodze do pracy zobaczyłam czarownice z sasiedztwa
i przeszłam obok miasta kości
aby uniknąć magicznego pecha
ale oczywiście zatrzymała m się przy gildii magów
W biurze szef powiedział: ja tego nie przeżyję! 
zlecił mi zbadanie idola nastolatek
W czasie obiadu ze Scarlett
zauważyłam nocnego włóczegę
pod miastem popiołów
Potem wróciłam do swojego biurka o naznaczonej
Następnie w drodze do domu, kupiłam przepowiednie
 ponieważ mam drżenie
Przygotowując się do snu wzięłam hyperversum
i uczyłam się kodu krółów
zanim powiedziałam "Dobranoc" światowi nocy.



2 komentarze: