czwartek, 9 maja 2013

dawniej: przeczytane, teraz: zapomniane [1]

Impreza zamknięta - Kate Brian

Czyli krótko o kiedyś przeczytanych książkach;)
Impreza zamknięta
Data przeczytania: wrzesień 2010
Ocena: 4+/6 , 7/10
Druga część zabójczych intryg w ekskluzywnym światku, gdzie nic nie jest takie, jak się wydaje. Niestety zaczęłam przygodę z tą serią właśnie od tej części i póki co na niej zakończyłam. Nie dlatego, że mi się nie podobała tylko po prostu albo miałam coś lepszego do czytania, albo nie mogłam na te ksiażki natrafić w bibliotece. Tak się zastanawiam na czym właściwie polega fenomen Kate Brian? Jej książki nic nie uczą, ale są wspaniałą odskocznią, lekko napisane, czyta się przyjemnie i szybko, a fabuła jest bardzo wciągająca, z  dużą ilością intryg. Więc jak najbardziej polecam, ale nastolatkom;) A ja może kiedyś sięgnę po kolejne części? ;D

Telemach w dżinsach - Adam Bahdaj 
Telemach w dżinsach
Data przeczytania: grudzień 2009
Ocena: 6/6, 9/10
I tak oto tu mamy polskiego autora, którego bardzo lubię;) Pamiętam, że Telemach był naszą nieobowiązkową lekturą w I gim. zaczęłam czytać... i nie mogłam się oderwać, a były to święta Bożego Narodzenia;D A wy jak wspominacie ,,pochłanianie Telemachu"? ^^






Błękitnokrwiści - Melissa de la Cruz 
Błękitnokrwiści
Data przeczytania: grudzień 2010
Ocena: 3/6, 5+/10
Tak, tak jakoś mnie ta seria nie zachwyciła, ponieważ zaprzestałam czytanie na tym tomie... Wszystko wydawało mi się takie płytkie i do połowy w ogóle nie było wiadomo o co chodzi... Może kiedyś sięgnę po kolejne części? ;)







Czytaliście któreś z tych książek? Jak je wspominacie? ;)

7 komentarzy:

  1. Czytałam drugi tom Błękitnokwristych, ale jakoś mnie nie urzekło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek, chociaż "Błękitnokrwistych" posiada moja siostra, więc pewnie kiedyś wezmę się za tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam wszystkie najmilej wspominam tę pierwszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nic mnie szczególnie nie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń