czwartek, 5 lipca 2012

KoNKuRs + rocznica

29 czerwca mój blog obchodził pierwsze urodziny. Z tej okazji mam dla was konkurs! Do wygrania ,,Stowarzyszenie kopciuszków", o którym pisałam tutaj (recenzja). A zadanie konkursowe jest bardzo ciekawe ;) Robiąc sobie paznokcie wpadłam na pomysł ,,kapciuszkowego manikiuru, który trzeba wykonać.Wiem, że to nie ma nic wspólnego z książkami, ale można się wykazać pomysłowością i kreatywnością ^^
moje paznokcie ^^
ZASADY:
1. A by wziąć udział w konkursie, trzeba być obserwatorem bloga.
2. Na mojego maila: paulina.g4@op.pl należy nadesłać zdjęcie swojego ,,kapciuszkowego manikiuru"
3. W temacie wpisujemy KONKURS I.
4. Udział w konkursie mogą wziąć osoby tylko z Polski.
5. Konkurs trwa od 5.07 do 8.07. Wyniki 9 lub 10 lipca.

Powodzenia! Czekam na wasze pomysły!

7 komentarzy:

  1. gratuluję okrągłej rocznicy :)
    życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga :)
    w konkursie udziału brać nie będę jednak - raz mam za krótkie obecnie paznokcie, a dwa nie mam talentu do przyozdabiania ich :D

    ale życzę powodzenia wszystkim innym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym konkursem ;)
    Trudno będzie zrobić coś takiego na paznokciach, ale życzę powodzenia uczestnikom.
    Na szczęście trzeba coś zrobić, a nie tylko napisać jak przy rozdawajkach ;d

    Gratuluje rocznicy i życzę jeszcze wielu lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy! I życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :) A nad konkursem jeszcze się zastanowie, ale napewno powiem o nim mojej koleżance, która ma niezwykły talent to robienia paznokci!
    Bardzo podobają mi się Twoje, te flagi Wielkiej Brytani są świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooo matko, to mi dałaś zadanie! No ale nic, wakacje są, może mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wezmę udział gratuluję rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  6. Udziału nie biorę, ale gratuluję rocznicy;)

    OdpowiedzUsuń