poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Wymienię

Wymienię:
Mam na wymianę kilka pozycji:

1.Cecilia Randall ,,Hyperversum"
2. Rierdomenico Baccalario ,,Kod Królów"
3. Nora Roberts ,,Rodzinne sekrety"
4. Dorota Katende ,,Dom na Zanzibarze"
5. John Updike ,,Miesiąc niedziel"

Poszukuję:
Najlepiej na coś z tej listy:

1. Suzanne Collins ,,Igrzyska Śmierci" - Cała trylogia
2. Blue Jeans ,,Piosenki dla Pauli"
3. Kelly Creagh ,,Nevermore - Kruk"
4. Amanda Hocking  ,,Zamieniona"
5. Jennifer E. Smith ,,Serce w chmurach"

kontakt:
paulina.g4@op.pl
Lista będzie na bieżąco aktualizowana w zakładce ,,Wymienię''.

2 komentarze:

  1. Ja niestety nie posiadam żadnej książki, której poszukujesz. A tak to chętnie rozdaję niektóre z moich pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam nic na wymianę z listy poszukiwanych. Widzę, że masz mój stary adres bloga w swojej liście i bardzo mi miło :) Teraz jest pod innym adresem (Zakładka do Przyszłości).
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń