czwartek, 30 czerwca 2011

Jeżycjada, Małgorzata Musierowicz





Tytuł: Jeżycjada
Autor: Małgorzata Musierowicz
Wydawnictwo: Akapit Press
Liczba stron: ?
Ocena: 9,5/10


 Z twórczością pani Musierowicz (moja ulubiona polska autorka) zetknęłam się po raz pierwszy w klasie I gim. , gdy ,,Opium w rosole"  miał być naszą lekturą. Ostatecznie została nią ,,Szósta klepka". Wtedy zaczęłam zabierać się za kolejne tomy tej serii. Nie będę opisywała każdego z osobna, ale chyba każdy wie, że ich akcja toczy się w Poznaniu, w dzielnicy Jeżyce. Autorka w świetny sposób ukazała w nich dzieje kilku pokoleń rodziny Borejków i ich przyjaciół. Te książki zawsze mnie zaskakiwały. Pokochałam je za wszystkie śmieszne sytuacje, które się tam pojawiają.  Są niesamowite;D Na przykład jak w ,,Nutrii i Nerwusie" była taka sytuacja w pociągu, że do Natalii przykuł się kajdankami obcy facet haha;D Gorąco polecam całą tą serię wszystkim starszym i młodszym (którzy jej nie czytali). Zobaczycie, że się wam spodoba;) 

Teraz zrobiłam sobie roczną przerwę od tej serii, ale znowu do niej wracam. W kolejce czekają ,,Imieniny" ,bo na ,,Córkę Robrojka" się nie załapałam;P

1 komentarz:

  1. Zaczytywałam się kiedyś w Musierowicz :) Bardzo sympatyczna pisarka.

    OdpowiedzUsuń